کمپین من یمنی هستم

کمپین من یمنی هستم

پیامبر اکرم (ص) : إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
استاد پناهیان : یکی از شعارهای خوبی که امروز در همۀ جهان می‌تواند مطرح شود، تأسی به همین کلام رسول خدا(ص) است که فرمود: «من یمنی هستم؛ أَنَا یَمَانِیٌّ» هر جوان مؤمن انقلابی که در هر کجای دنیا هست و ارادتی به اهل‌بیت(ع) دارد، و قدمی در راه مبارزه با استکبار برمی‌دارد، بر سینۀ خودش بنویسد: «من یمنی هستم» ما باید به این ترتیب نشان دهیم که تعداد مردم یمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند.

با توجه به سخنان استاد پناهیان در همایش یابود شهدای یمن در لانه جاسوسی سابق در روز ۷ اردیبهشت مبنی بر ایجاد کمپین ( من یمنی هستم ) برای حمایت از مردم مظلوم یمن ؛ بر آن شدیم تا با کمک تعدای از طلاب، این پیشنهاد استاد رو عملی کنیم و در حد وسع خودمان از غربت و مظلومیت مردم یمن بکاهیم.
لذا همان طور که در متن سخنان استاد پناهیان آمده است ، هر کسی که تمایل به شرکت در این کمپین و حرکت مردمی را دارد ، شعار « من یمنی ام » را بر روی کاغد چاپ کند و با آن عکس بگیرد و آن را برای ما ارسال کند تا در وبلاگ قرار بگیرد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عکس های خودتون رو برای ما از طریق فرم (ارسال تصویر) بفرستید.
قبل از ارسال تصویر به بخش (طرح پیشنهادی) مراجعه کنید.

پیوستن به کمپین «من یمنی‌ام»
Yemen ifyemen
Yemen ifyemen
طبقه بندی موضوعی

نظرات  (۱۹)

قال رسول الله:انا یمنی و نحن نقول لتاسی عن حبیبنا نحن یمنی
برای حمایت از کمپین پست من یمنی هستم با بیان استاد پناهیان روی پایگاه ثائر قرار گرفتی
موفق باشید

سلام

میلاد مهربان ترین استاد مبارک

کار جالبی کرده اید

من هم یمنی هستم

پاسخ:
سلام../
۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۴ سـجــا د حکیمی
سلام

من یمنی هستم . . .
پاسخ:
سلام ../

من یمنی ام

 

سلام علیکم برادر مؤمن و انقلابی

خدا قوّت

 

اجرتون با آقا امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام

زحماتی که کشیدید، عکس ها و.... روی اینستاگرام گذاشته شد و یکی از عزیزان که

دقت دارند، در مورد عکسی که از نقشه یمن استفاده شده، می فرمودند که اگر از همان

تعبیر رسوال الله ص " انا یمانی " استفاده بشه بهتره، بجای انا الیمنیه.

 

خدا حفظتون کنه

 

در پناه حق محفوظ باشید

التماس دعا

یا علی

پاسخ:
سلام علیکم
قطعا ما در شان صفاتی که ذکر کردید نیستیم، اما از نظر لطفتون خیلی سپاس گذاریم..
اون عکس رو یکی از دوستان برای ما ارسال کردند لذا ما در انتخاب الفاظ و مطالبشون تاثیری نداشتیم.
محتاج دعا.
علی (ع) بارتون
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۵۲ سرباز اقا خامنه ایی
بسم الله...
انا یمانی
من یمنی ام

شک نکنید که منم یمنی هستم ...

........ امضا ........
سرباز کوچک امام خامنه ای
سلام‌ اقا ما بی اجازتون ی کمپین هم در اینستاگرام‌راه انداختیم با همین نام 
I'm on Instagram as @ifyemen. Install the app to follow my photos and videos.
پاسخ:
سلام
ان شالله موفق باشید
من هم یمنی هستم....
به امید فتح پیروزی ... یا صاحب الزمان ادرکنی
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۶ دانشجوی فدایی خامنه ای

قطعا من هم یمنی هستم ...

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم العن کل ظالم ظلم حق محمد و آل محمد (ص)

سلام
بروند پیام تبریک بدهند که وزیر خارجه شان عوض شده ،
حالا که پارچه و قیچی دست خودشان هست در صفحه شخصی شان نگاهی هم به کودکان زیر آوار بیاندازند ،
در قطره قطره خون کودکان یمنی شریک اند آنهایی که کشتی را برگشت دادند ،
کپسول های اکسیژن هم در بیمارستان های یمن تمام شده ،
ولی قهوه اسپرسو آقایان گرم است ولی تلخ ….

والسلام

کلیپ "من یمنی هستم" در آپارات
http://www.aparat.com/v/hJpuj
انا یمانی
سلام  خدا انشاالله عاقبت امر همه ی مار ا به خیر کنه

 من و رفیقام هم یمنی هستیم

با سلام 
عالی بود اجرتون با امام زمان 

میخواستم ازتون درخواست کنم طرح های ماراهم جزو طراح های پیشنهادی تون قرار بدید یا علی


اللهم عجل الولیک الفرج 
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام..یه سوال عکس هایی که به سایت شمافرستاده میشوندبعدازچندساعت به سایت می گذارید...باتشکر.
پاسخ:
سلام اخوی
زمان مشخصی نداره
در اولین فرصتی که بتونیم، این کار رو انجام میدیم.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ فرشاد اشتری
واقعا عالی بود...
یا حق
Thanks for finally talking about > تصاویر ارسال شده به کمپین ( در حال بروز رسانی ..

) :: کمپین من یمنی هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">